Welke informatie geeft jou een 360 graden klantbeeld?

Belinda van Dijk | 06 september 2022

Welke informatie geeft jou een 360 graden klantbeeld?

Data verzamelen is een belangrijk gegeven vandaag de dag. Ieder bedrijf wil op een eenvoudige manier informatie verzamelen en daar ook weer gebruik van maken. 

Een CRM-applicatie zit boordevol informatie en gegevens. Gegevens die belangrijk zijn om alle klanten te kunnen helpen, maar die ook inzicht geven om te verbeteren en van groot belang zijn voor groei. Om deze gegevens goed te kunnen inzetten, moeten deze worden omgezet naar rapportages. 

Controle door managementinformatie


Flexibiliteit in deze rapportages is belangrijk omdat ieder kantoor op een eigen manier naar de data wil kijken. In de webapplicatie van Radar kan je op een makkelijke manier rapporten samenstellen door vinkjes aan of uit te zetten. Kan je kolommen verplaatsen en exporteer je alle gegevens met 1 druk op de knop naar Excel. De voordelen op een rijtje:

  • Export naar Excel en PDF
  • Flexibiliteit: kolomvolgorde, sortering, filtering
  • Keuzevrijheid: kolomkeuze binnen databron, groepering
  • Toekomst vast: makkelijker uit te breiden, eigen selecties kunnen opslaan voor hergebruik
RADAR_Rapport

Hieronder een kleine greep uit de mogelijkheden.

  • Omzet per bedrijf per jaar
  • Omzet per bedrijf per maand
  • Omzet per declarant
  • Omzet per declarant per klant
  • Voortgang Workflow per activiteit per medewerker
  • Budgetbewaking 
  • Uren per medewerker per activiteit 
  • Uren per medewerker (totalen)
  • Uren per medewerker per activiteit (totalen)

RADAR_Rapport2

Wil je meer weten over hoe je met behulp van Radar een 360 graden klantbeeld kunt vormen? Vraag dan een vrijblijvend gesprek aan.

Vraag vrijblijvend een gesprek aan