Choose language

Contact met de servicedesk

Op werkdagen zijn onze product specialisten van de servicedesk bereikbaar van 09:00 uur tot 17:00 uur. 

 

Telefoonnummer: 070 381 57 04

E-mailadres: servicedesk@radarsoftware.nl

 

Soms is het handig om mee te kijken zodat we de juiste hulp kunnen bieden. Download hiervoor Teamviewer Quick Support via de onderstaande link. Werkt Teamviewer niet goed? Download dan AnyDesk

Serviceportal en documentatie

Log met je persoonlijke gegevens in op ons serviceportal en krijg toegang tot: 

  • Handleidingen
  • Instructievideo's 
  • Nieuws en informatie over updates
  • F.A.Q. 

Ook kun je in ons serviceportal een ticket insturen voor de servicedesk. 

Andere veelgestelde vragen

Wil je je wachtwoord resetten? Of ben je op zoek naar de instructies om de desktop app te installeren? In deze sectie beantwoorden we veelgestelde vragen. 

Ben je je wachtwoord vergeten of heb je geen toegang meer tot je omgeving? Via deze link kun je het wachtwoord resetten: RESET-link

Soms is het nodig om je even af te melden van de cloudomgeving. Dit kan snel en eenvoudig met de volgende link: afmelden

Hoewel de meeste klanten inmiddels in de webversie van Radar360 werken, hebben sommigen nog toegang nodig tot de desktop applicatie. Hiervoor hebben wij een speciaal PDF-document opgesteld met instructies voor de installatie. 

Toegang tot de PDF met instructies

Voor het bewerken van het mailsjabloon (html) kunnen we
gebruikmaken van online tools. Het zijn geen tools van
Radar360, daarom kunnen we deze tools gedeeltelijk ondersteunen.


Voor het bewerken van de tekst hebben we een online editor.
- Link naar online html editor

Voorbeeld mailsjabloon met meer inhoud:
Download sjabloon met voorbeeld logo

Tool om bedrijfslogo om te zetten naar html,
zodat deze direct in je mailsjabloon wordt opgeslagen.

- Gebruik hiervoor deze link