De CRM-oplossing voor klantgerichte accountants
Voor wie is Radar360?
Radar360 is gebouwd voor kantoren die hun klanten helpen met administratie, facturatie en financieel advies. Hierdoor is het een niche product met functionaliteiten die belangrijk zijn juist voor deze specifieke branche.
Wij maken het makkelijker
Op een eenvoudige manier toekomstgericht werken
Onze CRM-oplossing voor financiële professionals helpt zowel accountantskantoren als advieskantoren om klanten beter te bedienen. Wij maken het makkelijker om te voldoen aan de wet- en regelgeving, strenge kwaliteitscontroles en de groeiende vraag van klanten. Door realtime inzicht in productiviteit en het verzamelen van data in persoonlijke dashboards hou je meer tijd over om klanten gericht te adviseren.
Kies je voor Radar360 dan kies je voor volledige controle over jouw klantenbestand. Je kiest voor een toekomstgericht kantoor zonder complexe integraties en onboardingsprocessen.
Voor kantoren tot 30 medewerkers
Kantoren waar duurzame klantrelaties centraal staan
Van kleine kantoren tot middelgrote kantoren, de uitdagingen blijven hetzelfde. Hoe vergroot je de winstgevendheid en zorg je dat er geen budgetten overschreden worden? Zonder in te leveren op kwaliteit en een persoonlijke benadering. Radar360 is een eenvoudige, gebruikersvriendelijke CRM-oplossing die je helpt te focussen op de groei en bloei van je kantoor en klantrelaties.
Radar360 is een geïntegreerd platform om verschillende aspecten van je zakelijke activiteiten te beheren en te stroomlijnen. Profiteer van de mogelijkheden om efficiënter te werken, de communicatie met klanten te verbeteren en de financiële gezondheid van je bedrijf te monitoren.
Onze workflow en documentenopslag is met Radar360 letterlijk 360 graden. Je hebt een totaalbeeld over je klant. Wat mij betreft is dit een must voor ieder relevant kantoor.
Cor Kieviet
Eigenaar van Kieviet Administratie & Advies