Choose language

Alle documenten in de cloud

Het beheren en delen van documenten is eenvoudiger dan ooit

Of je nu documenten aanmaakt vanuit Radar360 of rechtstreeks in SharePoint plaatst, het document management systeem van Radar360 zorgt ervoor dat alles op de juiste plek belandt. 

4-3

Een naadloze integratie tussen je CRM en documentenbeheer

Of je nu werkt aan een offerte, contract of klantdossier, alles is direct toegankelijk en volledig geïntegreerd met je CRM. Bewaar belangrijke e-mails en bijlagen bij de juiste klant en maak uniform gebruik van een mappenstructuur.

Volledige integratie met Office 365 en SharePoint

Je documenten, e-mails en andere bestanden worden op één centrale plek opgeslagen. Of je nu op kantoor bent of onderweg, je hebt altijd toegang tot al je belangrijke bestanden.

E-mailbeheer gekoppeld aan je contacten

Alle inkomende en uitgaande e-mails worden eenvoudig gekoppeld aan de juiste klant in Radar360. Zo heb je niet alleen overzicht over je eigen communicatie, maar ook over die van je collega's.

Intuïtief en snel documenten terugvinden

Dankzij de uitgebreide zoekfunctie vind je altijd direct het document dat je nodig hebt. Alles wordt automatisch op de juiste plek georganiseerd, waardoor je moeiteloos je bestanden terugvindt.

Website afbeeldingen

Handige koppeling met ValidSign

Documenten makkelijk digitaal ondertekenen

ValidSign integreert naadloos met de CRM-oplossing van Radar360. Klanten van Radar360 die in de Cloud werken en de koppeling met Office365/SharePoint gebruiken, kunnen profiteren van het digitale handtekeningplatform.

Dankzij deze integratie kunnen onze gebruikers documenten direct digitaal laten ondertekenen. De ondertekende documenten worden automatisch op de juiste locatie in Radar360 gearchiveerd. Op deze manier wordt het volledige proces van een accountantskantoor gedigitaliseerd.

Tevreden klanten

Samen zorgen we voor een toekomstbestendig kantoor

Onze CRM-applicatie is ontwikkeld vanuit de behoefte van de accountant en financieel adviseur. We kennen de uitdagingen van deze tijd en helpen je om efficiënter te werken.

  1. Onze klanten hebben een dashboard waar ze dagelijks kunnen zien hoe het bedrijf ervoor staat. Door Radar360 hebben ik en mijn collega’s meer ruimte gekregen voor onze adviesrol. Klanten bellen ons nu voor van alles, zelfs voor zaken waar we oorspronkelijk geen verstand van hadden.

    Arieke Lubberink

    Eigenaresse Fiscalys

  2. De mensen op de helpdesk zijn echte productspecialisten. Ze denken mee en staan open voor alle aanpassingen die nuttig zijn voor ons kantoor. Dit zorgt ervoor dat Radar360 voor ons meer is dan alleen een softwaretool.

    Cor Kieviet

    Eigenaar Kieviet Administratie & Advies

  3. Als nu de telefoon gaat, zie ik direct alles van de klant, bijvoorbeeld ook dat hij vandaag jarig is! Zo kan ik meteen een persoonlijke noot toevoegen aan het gesprek. En daar scoor je wel punten mee!

    Janny den Heijer

    Financieel-administratief medewerker Taal Belastingadviseurs

Meer weten over wat Radar360 voor jouw kantoor kan betekenen?

We laten je graag zien waarom Radar360 dé CRM-oplossing is voor accountants- en advieskantoren. Neem contact op voor een persoonlijke demo.