Document Management voor accountants

Radar: DMS voor accountants

 

Bekijk de video en ervaar het gemak van Radar.

RADAR360 Document Management Systeem voor accountants

Document Management Systeem voor Accountancy

Bij Radar staan alle bestanden 'gewoon' in de klantenmap. Geen gesleep of lastig gedoe met in- en uitloggen! Of je deze bestanden nu aanmaakt vanuit Radar of dat je de bestanden rechtstreeks in SharePoint plaatst, Radar zorgt dat je de bestanden automatisch terugvindt in de klantenmap.

Met de uitgebreide zoekfunctie kan je ook nog eens makkelijk bestanden terugvinden. 

  • DMS standaard onderdeel van CRM.
  • Volledige integratie met Office, Office 365 en SharePoint
  • Ingekomen e-mails eenvoudig opslaan bij de klant. 
  • Standaard sjablonen.

Document Management

Volledig online (integratie met Office365/SharePoint) op 1 centrale plek, zodat je overal en altijd, alle documenten zoals Word, Excel, pdf, e-mails kan verzamelen. Bestanden aanmaken en terugzoeken was nog nooit zo intuïtief en eenvoudig.

E-mail centraal bij contacten

Koppel alle e-mails eenvoudig aan de contacten in RADAR. Met deze functionaliteit heb je ook zicht op de mails die binnenkomen bij collega's.